Powered by Blogger.

AhIan WasahIan

Mujahideenz.

Allah | Satu

BORANG PERMOHONAN KEMASUKAN PROGRAM PERSIJILAN SHAHADAH TAHFIZ

>> Wednesday 14 December 2011



Assalamu'alaikum.
Sobaahalkhair.
Ena gembira sebenarnya. Alhamdulillah. Ena masih lagi still berdoa agar segalanya dipermudahkan. Ena dah tak kesah result PMR. Bukan tak kesah cemna tapi ena dah macam tahu ena takkan dapat straight. Ena dah mula bersedia mental. Start habis exam ari tu, ena dah tanam tekad, ena akan berusaha untuk jadi hafizah. Ena nak menghafaz alQuran. Ena nak dekat dengan Allah, ena nak dapat syafaat Rasulullah. Ena nak dapat syafaat alQuran.  Ena nak ummi abah bahagia disana kelak, sebab anak mereka dekat dengan alQuran, pasti ummi abah pun dapat pahalanya. Ena nak balas jasa mereka, x di dunia, di akhirat kelak. Amin.

Sahabat,
Doakan ena ya, kekadang doa diri sendiri Allah x makbul tapi doa orang yang mendoakan kita di makbulkan. Kuasa Allah.

Ena sangat terharu bagi dua orang kenalan ena yang post borang kemasukan ni kat wall fb ena. Syukran. Jazakallahu khairal jazak.
Sorang senior ena, Saudara Nasrul(sekarang diploma di IQT) dan sorang lagi kenalan fb jauh diperantauan, saudara Haris Saifullah(ex IQT). xpe ena saja nak sebut. Moga kebaikan mereka dibalas Allah.

Ya Allah Rahman Rahim,
Permudahkanlah aku untuk mencapai hasrat dan cita citaku, Jika bagi KAU, iQt tempat terbaik untukku menyambung pengajianku, maka tempatkanlah aku disana. Jika tidak, tempatkanlah aku ditempat mana mana saja yang KAU redhai. Jangan KAU jauhkan daku dariMU. Aku memohon, dimana saja aku berada, moga aku sentiasa dekat denganMU ya Rabb. Amin amin amin.


Rabbi yassir wala tu assir.
Rabbi Atminm bil khair.
Amin
Allahumma aaaamin.
Amin amin amin.

Ena.Binnabilhuda.

0 comments:

Post a Comment

Syukran :)

Jazakallah.

Ini yang kita inginkan.

Halwa uzunun :D

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP