Powered by Blogger.

AhIan WasahIan

Mujahideenz.

Allah | Satu

Alhamdulillah berakhir sudah perjalananku ke arah PMR.

>> Tuesday 11 October 2011



assalamu'alaikum .  salam perjuangan buat sahabat2 handai sekalian. semoga sentiasa di bawah lembayung rahmat-Nya. insyaAllah.
baiklah tujuan ena menge-post ini punye post,hehe, adalah untuk, cewwah ayat. :P
oke2, setinggi-tinggi syukur ena panjatkan kepada Allah yang Utama kerana ena dan juga sahabat2 yang lain selamat menduduki peperiksaan tanpa sebarang halangan.Alhamdulillah. seperti baru sahaja melangkah ke tingkatan 3. seperti baru saja nak mengenal bab2 digestion, excretion, respiration dan sebagainya. sekarang dah lepas. tapi x bermakna perjalanan sebagai thalibul 'ilmi smpai disini saja. x gitu? baru saja habis pmr yang x seberapa mane tu. bnyk mane sangat lah ilmu yang kita dapat.... kalau nak dibandingkan dgn bnyak mne masa diluangkan dgn facebook tweet belog n swaktu dgnnya lah.
jadi, ena sebagai pljr ting 3 nk jgk kongsi sikit2 tntg pnglaman yang begitu MENARIK mendebarkan,pahit manis n lain2... seronok sebenarnye ble pk blik. oke senyap ! ena nak bwk dri ena jelajah ke zaman BATU sebelum PMR. untuk muhasabah diri ena dan juga kalian juga. ^^

baiklah, sepanjang perjalanan yang penuh liku2, duri2 yang tajam2. :P , kitorg tlh dibekalkan module2 yang begitu bnyk dan tidak terhitung dek akal jika tidak dikira :D , kalau jual kat AWI metal dapat jgk lam 30 hinggit kot. tapi ena xkan smpai hati jual smua tu. ena sgt2 mnghargai pngorbanan guru2 ena. mereka sggup muangkan masa bersama kami. tggalkan suami , isteri dan ank2. semoga Allah membalas budi baik mereka. ameen,.
nk dekat2 PMR, semakin mecurah- curah dgn bnyknye kertas dari mesin potostat kt blik rezo. itu semua guru2 sediakan untuk kami. tidakkah itu sesuatu yang harus disyukuri?
kami adaa kem diluar sbnyk dua kali. DUA kali. bkn mudah nk dapat dgn keadaan duit tergugat dan tersekat.
lagi, kami diberi air solat hajat satu botol mineral yang besaq. then, kami diberi kismis sunsweet satu bekas air yang org jual iceblanded tu. xke bnyk tu utk 113 org? sggh besar pngorbanan sek.
jadi mmg bnyk lah. 
alhamdulillah.

time pekse ade susah ade senang. adat la tu kan. kami mmg berniat xnk meniru, tapi disebabkan dalam hidup ini kita perlukan sahabat utk menolong di kala susah dan senang, trpaksa jgalah. hehe..

okeh nanti ena akan upload sdikit gmbr. 
keyboard rosak so susah nk menulis dgn syo' nye. nipon gne ebook jihah.
till then insyaAllah.

Ena.Binnabilhuda
wassalam.

0 comments:

Post a Comment

Syukran :)

Jazakallah.

Ini yang kita inginkan.

Halwa uzunun :D

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP